In 2021 heeft de Stichting Villagemarketing een verdiepingsslag gemaakt binnen het DNA van Geldrop-Mierlo, het thema Verweven. Er is een belofte toegevoegd aan deze identiteit zodat Geldrop-Mierlo nu nog beter gepositioneerd wordt d.m.v. het thema Verweeft & Vermaakt. In samenwerking met alle stakeholders in Geldrop-Mierlo ontwikkelt Villagemarketing concepten, evenementen en promotieacties, waardoor Geldrop-Mierlo beter bekend wordt in de regio en waardoor inwoners zich sneller "trots" gaan voelen. In 2022 willen wij samen met de Stichting Villagemarketing hierop verder borduren en ons verdiepen in het volgende: 

  • Merk en merkontwikkeling (identiteit): onderzoek Brandstore Geldrop-Mierlo.
  • Textiel route en Katoenpad positioneren in de regio.
  • www.visitgeldropmierlo.nl positioneren in de regio en daarbuiten.
  • Samenwerking met ondernemers (product-marktcombinaties): opzet lokaal magazine en aansluiting en leveren content bij RegioRadar Eindhoven. 
  • Evenementen en campagnes: zijdezachte zomermaanden en wollige winterweken.