Na d ereorganisatie in 2020 zetten wij in op ene aantal belangrijke doorontwikkelingen

  • ontwerpen, versimpelen en conform visie inrichten van de klantreis. De klantreis is nog niet af en blijf continu in doorontwikkeling. 
  • een nieuw softwarepakket: de aanbesteding is ingezet met een programma van eisen/wensen.
  • de juiste middelen inzetten voor medewerkers om de juiste afwegingen te maken in het werk zodat zij conform visie en kostenbewust ondersteunen. Afwegingskaders zijn opgesteld en op onderdelen ingevoerd. Op andere onderdelen zijn zij nog in ontwikkeling. 
  • optimale samenwerking met PlusTeam: een evaluatie is uitgevoerd en aanbevelingen zijn richting het AB van de GR PlusTeam geformuleerd. Een en ander kwam stil te liggen vanwege de wens van het AB en bekrachtiging daarvan door de colleges om uit de GR te ontvlechten. 
  • het bieden en doorontwikkelen van de producten (zorgaanbod)  waarin maatwerk uitgangspunt is. We maken het hiermee mogelijk dat met precieze inzet minder zorg nodig is. Ook wordt binnen de inkoopregio gezorgd voor een optimale prijs bij een optimaal product dat we vervolgens kostenbewust inzetten. De kwaliteitsmedewerkers zijn een belangrijke pion in de teams en zorgen ervoor dat de kwaliteit van de ondersteuning en adviezen verder doorontwikkeld wordt. 
  • clientervaringen worden gemonitord. In het kader van corona is de klantervaring lastiger te volgen.
  • voorliggend wordt gezocht naar een collectieve voorziening die ook werkt voor de inwoner zoals de strijkservice als voorligger van de Wmo indicatie huishoudelijke hulp of het Automaatje als vervoersoplossing. We zijn steeds op zoek naar nieuwe mogelijkheden.